Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

lørdag den 13. august 2011

Og så afsted til frisøren



Så fik jeg lavet min kage til den dygtige frisør (bestod med bronzemedalje). Og det har været supersjovt at lave den.

Jeg fik lavet en kopi af frisørernes medalje, modelleret et par figurer og lavet en masse sakse, spejle og børster.

Selve kagen er "Red Velvet cake" -  opskriften ligger under "I aften skal vi ud" - fyldet hindbærsmørcreme og så overtrukket med fondant.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar