Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

torsdag den 11. august 2011

I morgen skal jeg .....



lave "frisørkagen". Så i dag er bundene bagt - og når jeg nu var igang, kunne jeg jo lige så godt lave lidt ekstra. Så det blev til 6 cupcakes til Mads - han rejser helt til København for at arbejde på JP's redaktion efter seks år hos os i Viby. De skal pyntes fint, så han kan tage dem med sig og nyde dem dér. Og kollegerne skal heller ikke snydes, så der blev 19 minicupcakes af resten. Dejen er "Red Velvet Cake" - omtalt tidligere under "I aften skal vi ud". Og de bliver pyntet med Royal Frosting  med ananassirup fra Monin. "Frisørkagen" bliver vist, når den er færdig og pyntet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar