Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

fredag den 19. august 2011

De sidste småkager til brylluppet



Så blev jeg færdig med at bage småkager til yngstebarnets bryllup. De er supernemme at rulle ud - og stikke ud - og så blev de pyntet med en - synes jeg selv - rigtig sød blomst.

Og så opskriften er supernem: 200g bagemargarine, 200g sukker, 1 æg, 400g mel, 4 tsk vanillesukker. - æltes sammen - står i køleskabet ca. 1 time. Rulles ud, stikkes ud, bages ved 225 grader ca 5-6 min. Køles helt af inden de pyntes med Royal Icing. God fornøjelse med bagningen.

1 kommentar: