Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

tirsdag den 22. november 2011

Lidt knæk i dåsen
Der er ikke noget bedre end lidt lækkert at spise, når man lige trænger - og det vel at mærke ikke skal være kage. Så her er opskriften fra Alletiders Opskrifter på de mest lækre knækbrød:
Det hele blandes, rulles tyndt - tyndt - ud mellem 2 stykker bagepapir. Det øverste fjernes, dejen skæres i tern, og bages ved 180 grader i ca. 20 min. Go' fornøjelse.



 1 dl. Hørfrø, 1 dl. havregryn

 1 dl. sesamfrø

 1 dl. græskarkerner

 1 dl. solsikkekerner

 3½ dl. mel

 1 tsk. salt

 1 tsk. bagepulver

 ½ dl. olivenolie

 2½ dl. vand
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar