Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

torsdag den 28. juli 2011

Så er starten gået ....

Jeg har fået min første bestilling på en kage i to etager - en kollega's datter er blevet færdig som frisør - bestået med bronzemedalje - superflot. Hun spurgte, om jeg kunne lave en kage - gerne med symboler fra frisørverdenen . Så nu har jeg lavet sakse, spejle og børster - for ikke at snakke om "hoveder", og så skal det hele malet med pulverfarver rørt op i flydende vanille, så de bliver "levende". Jeg har været inde og tjekke, hvordan "medaljen" ser ud - så må vi se, om jeg kan finde ud af at lave sådan én også. Jeg lægger et billede ind, når kagen er færdig, den skal afleveres den 13. aug.

1 kommentar:

  1. Tillykk med din blog og din første kagebestilling. Der kommer sikkert rigtig mange bagefter.
    Jeg vil bare lige give dig et tip: Når du laver disse små figurer med din udstikker (jeg har en magen til), så kør din finger rundt langs kanten på figuren inden du svupper den ud. Så undgår du de flossede kanter.
    Held og lykke med kagen:-)

    SvarSlet