Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

tirsdag den 26. juli 2011

Jeg deler kys ud




I morgen til de dejlige kolleger på JP Aarhus - så får de også lidt glæde af resterne fra den aldeles pragtfulde Pariserbøf, manden min og jeg fik til aftensmad. Opskriften kommer her: 6 æggehvider, 300 g sukker, 1 1/2 tsk eddike, 100 g hakket chokolade, 50 g hakkede hasselnødder. Æggehviderne piskes stive, halvdelen af sukkeret og eddiken tilsættes - massen røres i ca. 15 min., hvorefter resten af sukkeret, chokoladen og nødderne vendes i. Kommes i en sprøjtepose og sprøjtes ud på bagepapir - bages ved 100 grader i 75 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar