Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

søndag den 28. oktober 2012

Stort til lykke til Pernille
Som i går fejrede sin 18-års fødselsdag. Jeg fik lov at lave kagen - og det gav mig mulighed for at prøve med nogle skrappe-pangfarver, da den i hvert fald ikke måtte være lyserød:o) - 
 

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og lidt sjovt det der med farven...... Jeg har også lavet en kage til min venindens 18 årige datter, og den skulle være med turkis , sort og hvid.... IKKE lyserød og pink.. :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Flot, festlig og farverig :)

    SvarSlet
  3. Takker takker - synes selv, der ser sådan lidt "glad" ud :o)

    SvarSlet