Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

tirsdag den 16. oktober 2012

Så er starten skudt igang

Jeg har den store fornøjelse at skulle aflevere en kage til en 18 års fødselsdag den 27. ds. og tre dage senere to kager til et jubilæum - i alt til ikke mindre end 100 personer. Puha - og med kun tre dage mellem afleveringerne, så er jeg allerede godt igang med pynten. Faktisk er jeg færdig med pynten til den 18-årige - og i aftes begyndte jeg så på det, der skal på de to andre. Og da manden blandt andet er jæger - så.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar