Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

mandag den 8. oktober 2012

Årh - det er da bare en kage......
Sagde jeg, da kollegerne spurgte, om der var noget at fejre. Jeg var ved at lave fyld til nogle kager, jeg skal lave senere på måneden, og da der blev noget til overs, og jeg også havde nogle bunde liggende i fryseren, ja, så var det jo ret nemt at gå til. Der er to lyse (læs:grønne) bunde med revet marcipan, én med chokolade, og fyldet er hvidchokoladesmørcrememousse og mørkchokoladesmørcrememousse. Der er mørklilla glasur på toppen, og fondant rundt om kanten. Den smagte, sagde de søde kolleger, supergodt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar