Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

søndag den 29. juli 2012

Skybrud og nye sko
Er bare ikke nogen god kombination. Det fandt jeg i hvert fald ud af i dag, da vi var i Ebeltoft,. Pludselig åbnede himlen for sluserne - og i løbet af ca. 20 sekunder var jeg våd helt ind til skindet - og det samme var mine fine, nye sko hjembragt fra Paris. Og eftersom vi skulle være I byen hele dagen, så måtte jeg - om jeg så må sige - gå dem tørre igen. Det vil være forkert at sige, at det var et kønt syn, at få skoene af da vi kom hjem. Og jeg skal hilse og sige, at farven heller ikke sådan lige er til at få af igen. Jeg er bange for, at den skal slides af. Godt der ikke er udsigt til udpræget sandalvejr de næste dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar