Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

lørdag den 30. juni 2012

Så gik JP Aarhus på ferie
Og de sidste 14 dage har vi spist og spist og spist.  Eftersom vi holder lukket i fire uger, betyder det også, at vi går på ferie samme dag. Sådan cirka. Så alle har haft rundstykker, wienerbrød, hjemmebagte brownies, rundstykker, wienerbrød, og rundstykker og kanelsnegle og jeg kunne blive ved - med. Torsdag var det så min tur - og jeg havde bagt red velvet cupcakes med banan og chokolademousse i dejen - ja, det var en rest, jeg havde, så jeg tænkte - hmmm "gad vide, om ikke det kan bruges". Og det kunne det - mums, de var gode. Svampede og lækre. Swirlen er chokolademousse på det ene hold og karamelmousse (den med dåsen med kondenseret mælk, der koges i den lukkede dåse i fire timer, afkøles og blandes op i 2,5 dl piskefløde pisket til flødeskum). Det var ren konfektkage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar