Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

fredag den 8. juni 2012

Min veninde's veninde's datter......
Bliver 30 år gammel i dag - og hendes mor spurgte, om jeg måske ville lave et par kage til festen i anledning af den store dag - og det ville jeg selvfølgelig gerne. Her er så resultaterne, der blev hentet i eftermiddag og så skulle leveres som en overraskelse til fødselaren.
Begge kager er Red Velvet bunde - den ene er lagt sammen med hvid chokolademousse med hakkede, ristede mandler drysset over - den anden er med solbærsmørcreme med friske solbær lagt ovenpå.
Så håber jeg, at både fødselaren og mor'en er tilfredse med resultatet. Opskrifterne ligger under Kager - I aften skal vi i byen..... Go' fornøjelse


Ingen kommentarer:

Send en kommentar