Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

tirsdag den 5. juni 2012

Der er godt nok langt....
Fra Galten til Esbjerg - men hvad gør man ikke, når man gerne vil have nye havemøbler - og oven i købet er så heldig, at få hammerslag hos Lauritz.com til under en tredjedel af normalprisen. Ja, så kører man til Esbjerg - og hjem og samler og er bare rigtig glad. Desværre var det så koldt på terrassen, at kun Grislingen kunne holde det ud. Så jeg gik tilbage til mit elskede køkken og bagte en lækker banankage - godt med hakkede hasselnødder og mørkt chokolade - og så overtrukket med en dåse kondenceret mælk, der har kogt i fire timer (ja, fire timer), så der er kommet den skønneste karamel ud af den. Til slut et drys hvid chokolade over det hele - så bliver det vist ikke meget bedre. Opskriften på kagen ligger her i forvejen under Kager - go' fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar