Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

tirsdag den 14. august 2012

Vi ska' da også ha'
kage til eftermiddagskaffen i dag på redaktionen. Jeg skulle aflevere en kage til en kollega - kommer senere i dag - og så mente jeg, at det ville være lidt snyd, hvis der ikke også var kage til resten. Det er red velvet - igen igen - men den er altså bare rigtig god. Fyldet er blåbærsmørcrememousse, drysset med letristede hakkede hasselnødder og hakket mørkt chokolade. Glasur med lime og så lidt pynt fra gemmerne. Føj, den smagte godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar