Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

onsdag den 15. august 2012

Velkommen hjem Lise
Lise har været i Australien i seks måneder for at studere - og landede mandag aften i DK igen. Tina - Lises mor og min kollega på avisen - spurgte om jeg ville lave en kage til et surpriceparty, hun ville lave i aftes for hende - og det er hermed gjort. Bundene er lyse "red velvet" med hakket mørkt chokolade, nougattern og hakkede mandler i. Fyldet er chokolademousse, og bundene blev smurt med et tyndt lag appelsingelé. Tilbagemeldingen i dag fra Tina var - heldigvis - at Lise blev superoverrasket - og at kagen var en stor succes (og at den smagte rigtig godt). Så bliver det jo meget bedre :o)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar