Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

søndag den 19. august 2012

Jeg har lige bestilt.....
denne kagedeler Ebay - 
http://www.ebay.co.uk/itm/180826897759?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 

den koster 296,50 kr. incl. porto. MEN hvis den kan skære rigtig tynde bunde (der er målebånd i siden til at indstille efter - så synes jeg, pengene er givet rigtig godt ud - giver lyd, når jeg har prøvet den

2 kommentarer:

  1. hvordan virker din kagedeler? er det noget du kan anbefale?

    SvarSlet
  2. Hejsa - absolut - den er virkelig fantastisk - og kan indstilles trinløst i højden

    SvarSlet