Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

tirsdag den 30. april 2013

Der har godt nok været travlt......

I mit lille hjemmebageri her i konfirmationstiden. Så jeg har ikke haft tid til at holde bloggen ajour - men her er lidt fotos af de seneste kager, jeg har lavet.


Denne kage har jeg lavet til min kollega Kim's datter i anledning af, at hun blev færdig med sin kandidatuddannelse inden for levnedsmidler.



 Og denne var til Tejs' datter Julia, som blev konfirmeret - og er vild med One Directions.



Så blev det Brigittes datter, Anne's, tur til konfirmationen.



  Min kære guddatter Maja blev så konfirmeret i fredags.


 

Og Dorthe's datter Astrid blev også fejret fredag, da hun blev konfirmeret

Så nu mangler jeg kun at lave kage til en tvillingebarnedåb  på lørdag og en konfirmation på søndag - så er der lidt ro  på igen :o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar