Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

søndag den 19. maj 2013

Her er de sidste to kager - inden en kort pause.....

Denne er til Helle's søde tvillinger, Samuel og Sally, der blev døbt for godt et par uger siden 



Og denne:





Og denne var til Birgitte's søn, Mads, der blev konfirmeret dagen efter. Dejligt at de begge var glade og tilfredse med kagerne.
 

 

 

1 kommentar:

  1. hej, vi leder efter en som kan hjælpe med at lave en eller flere kager til vores piges barnedåb. Her var det så vi fandt din blog, og syntes dine kager er virkelig flotte:).
    Er det noget du evt. kunne have interesse i? vi bor i Esbjerg.
    mvh Bjørn og Jonna

    SvarSlet