Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

fredag den 16. november 2012

Jeg har været på kursus.....
 I Brush Embrodery - og hold op, det er sjovt. Det kræver en hel del øvelse, men jeg kan absolut se muligheder i, at man kan male smukke motiver på kager med "glasur". Jeg glæder mig til at få øvet  en masse herhjemme - skal nok vise resultaterne hen ad vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar