Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

søndag den 16. december 2012

Velkommen hjem Karen
Min kollega Torben skulle hente datteren i Kastrup Lufthavn, hun har rejst rundt i Indien i fire måneder. Og så syntes han, det kunne være sjovt at stå med en kage og tage imod hende. Jeg håber, hun syntes, den var sjov og smagte godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar