Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

fredag den 14. september 2012

Ja ja ja Maria - jeg er igang :o)
Jeg er færdig med bundene - 6 stk. a' 30 cm i diameter - chokoladesmørcremen mangler flødeskum - og det samme gør hindbærmousen - men nu er det så bare igang med at lægge sammen, smøre op, overtrække og pynte. Puh - jeg er altid nervøs for, hvordan det ender:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar