Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

mandag den 12. marts 2012

I dag skulle vi have tunbøf...
 
Og hvad p..... serverer man så til sådan en fisk. Tænke, tænke - så tænkte jeg - hvad med en vegetarlasagne? Så det blev det. Her er opskriften:
1/2 pakke baconskiver klippes i små stykker, kommes i gryden - uden at brunes. 1 porre skæres i milimetertykke skiver og tilsættes sammen med rød peber i tern, 15 chanpignons i skiver og 15 kugler frosset spinat. Røres i, til spinatet et tøet op, tilsæt 1 ds fl tomater, 1,5 dl kaffefløde og salt/peber. Lav ca. 1/2 l bechamelsauce, læg lasagnen i lag som vanligt, dæk til sidst med resten af bechamelsaucen. Drys 150 g revet ost over og sæt den i ovnen i ca. 35-40 min. ved 190 grader. Go' fornøjelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar