Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

søndag den 11. marts 2012

Bare lige et par hurtige
fotos af de seneste cupcakes.

Min søde fru Thomsen og hendes kolleger på Aarhus Teater fik fornøjelsen af de her cupcakes til eftermiddagskaffen
 
   og mine egne kolleger på avisen skulle selvfølgelig ikke snydes, så de fik så de her.

1 kommentar:

  1. Uhhhhh hvor kunne jeg godt sætte tænderne i sådan en lige nu........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet