Jeg en blogger

Det havde jeg alligevel aldrig forestillet mig. Mig som blogger.... Men nu skete det, og fremover vil jeg vise billeder og lægge opskrifter ind - og håber så, at det kan være til inspiration og glæde for andre.
Og prøv så lige at tjekke "How to cook it" - et fantastisk link til en kogebog, hvor man blot "klikker" ingredienserne i køleskabet af - så kommer der et udvalg af opskrifter på, hvad man kan lave. Start med f.eks kød i linjen foran - skal skrives på engelsk - og klik så.

onsdag den 18. januar 2012

Fisk er sundt
Og efter nytår - og fordi det skulle hjælpe på kolestroltallet, som er i den høje ende for os begge - så har vi besluttet, at vi vil prøve det et par gange om ugen fremover. I aftes stod den på kogt torsk med asparges kartofler, porrer, gulerødder og broccoli, som jo også er i den sunde ende, og med hakket æg, rødbeder, revet peberrod og sennepssovs. Torsken blev kogt i ca. fem minutter i en blanding af lige dele vand og hvidvin med salt, peberkorn og citronskal. Kan varmt anbefales.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar